Blogger news

Per a mi mateix, pels meus fills, pels meus pares, pels qui ja no hi són, pels qui hi som ara, pels ciutadans del món, i després d'haver-me resignat a l'ostracisme, el món es belluga i les noves tecnologies em permeten tornar a somiar d'aprendre plegats a conviure en un mon cada cop millor.

Uff! i de què va tot això?

Va d'identitats i respecte; va de noves tecnologies i d'aprendre a comunicar; va de relacions i de justícia; ...

Per tot i això. Les circumstancies i la pròpia situació en trobo innocentment amb la tasca d'almenys intentar-ho.

T'hi apuntes!!!

T'he de menester per a moltes coses, entre altres també per a la de possibilitar la millora, l'optimització, en l'ús d'aquestes noves tecnologies que comencen a oferir recursos gratuïts fantàstics (al meu entendre).

Us vull dar la benvinguda al meu blog. Encara és en fase de construcció.

El bloc enllaça amb altres...

Si bé un dels meus oficis fou el de dissenyador gràfic us ben confesso que estic en fase total de reciclatge

Disculpeu les molèsties.

Salutacions!

1 Comment:

  1. Anònim said...
    Hola te vull avisar que el proper dissabte 24 de maig tanca les seves portes l'exposició Identitat Digital, que es troba al Centre de Cultura Sa Nostra de Palma.

    L'exposició està oberta de dilluns a dissabte de les 11 a les 21 hores, i diàriament es fan visites guiades i tallers de videocast i podcast, si vos interessa fer-ne un no dubteu en contactar-me.
    A més, dijous 22 a les 19,30 hores tindrà lloc una taula rodona sobre la identitat blocaire, a càrrec d'Antonio Fernández Coca, Climent Picornell i Antoni Roig. T'hi esperam.

    Per altra banda, te vull recordar que encara estàs a temps de participar en el concurs del projecte: si contestes l'enquestqa, si et crees un perfil en el catàleg d'identitats digitals de les Illes Balears i si recomanes l'exposició a un amic, tindràs tres punts per al sorteig de 15 IPODs. Anima-t'hi!!

    T'agrairé que difonguis aquesta informació entre els teu entorn, per tal que puguin conèixer el projecte i participar en el concurs.

    + info: http.//www.identitatdigital.net i http://josomid.balearweb.net/

Post a Comment